Antoni Syrek-D膮browski - Stand-up na ulicach Warszawy

  wy艣wietle艅 51,102

Stand-up Polska

9 miesi臋cy temu

馃摚 Antoni wyszed艂 na ulice Warszawy, by powiedzie膰 kilka 偶art贸w w czasie pandemii.
Antoni:
Instagram: antonisyrekdabrowski
Facebook: AntoniSyrekDabrowski/
Stand-up Polska to grupa komik贸w skupionych wok贸艂 idei komedii na 偶ywo, fan贸w komedii 偶ywej i komedi膮 偶yj膮cych. Wyst臋pujemy na deskach klub贸w i teatr贸w w ca艂ej Polsce. Przek艂adamy nasze pomys艂y, przemy艣lenia i 偶yciowe do艣wiadczenia na j臋zyk komedii, wplataj膮c odrobin臋 absurdu b膮d藕 te偶 niecodziennego, czarnego humoru. Korzystaj膮c z tej formy sztuki, dzielimy si臋 nasz膮 subiektywn膮 opini膮 na r贸偶ne tematy, od rzeczy trywialnych po z艂o偶one, ludzkie problemy zawsze wywo艂uj膮c 艣miech.
#Standuppolska #Warszawa #AntoniSyrekDabrowski

Komentarze
Damiano Damiani
Damiano Damiani Miesi膮c temu
Krzes艂o na pasach? To chyba jakie艣 偶arty
Madalena Zablocka
Madalena Zablocka 4 miesi臋cy temu
Moja ulica, a ja marnowa艂am w贸wczas czas w pracy 馃槖
Ki
Ki 8 miesi臋cy temu
Ile ten cz艂owiek ma lat
SklepGekon_pl
SklepGekon_pl 8 miesi臋cy temu
dawaj sierpie艅
Monika
Monika 8 miesi臋cy temu
1:45 鈥瀙rosz臋 bardzo, nie przez scen臋 鈥 hahahahahahahahhahah
Bartek Bartek
Bartek Bartek 8 miesi臋cy temu
Z tym dzieckiem I jego pogrzebem, by艂o mega ostre 馃憤podoba mi si臋 馃憤馃槄 zaorane
Ma Ga
Ma Ga 8 miesi臋cy temu
ty masz co艣 z g艂ow膮 馃ぃ jeste艣 zajebisty 鉂わ笍 wi臋cej takich pojechanych pomys艂贸w prosz臋 馃榿
Sebastian Bachan
Sebastian Bachan 8 miesi臋cy temu
komentarz dla tw贸rcy filmu + lajk ku chwale i na pohybel algorytmom youtuba,niech Ci wirtualny stw贸rca w subach wynagrodzi
fabikks
fabikks 8 miesi臋cy temu
Ehhh jakbym wiedzia艂, 偶e Antoni b臋dzie obok mnie, to bym wyszed艂...
Pawel Snieg
Pawel Snieg 8 miesi臋cy temu
Liczy艂em na chocia偶 jeden 艣mieszny 偶art :/
Zawada
Zawada 9 miesi臋cy temu
Tak to zawsze p艂ac膮, 偶eby ich ogl膮da膰, a tak to odje偶d偶ali. Ja to bym ruch zablokowa艂 byle si臋 po艣mia膰 haha
Rados艂aw 艢liwi艅ski
Rados艂aw 艢liwi艅ski 9 miesi臋cy temu
Jak dla mnie s艂abe 偶arty. Bez sza艂u
Ksawery Smurzy艅ski
Ksawery Smurzy艅ski 9 miesi臋cy temu
Antoni przejmowanie si臋 tym 偶e jest za ma艂o reakcji nie spowoduje 偶e sytuacja si臋 poprawi
Jan Winnicki
Jan Winnicki 9 miesi臋cy temu
S艂aba kopia z Marka Normanda
w艂oski ogier
w艂oski ogier 9 miesi臋cy temu
Czeka艂em a偶 kto艣 krzyknie - spierdalaj.
艁ukasz Marczak
艁ukasz Marczak 9 miesi臋cy temu
Czuje ze ca艂y kraj ma symulator emerytury Stary smutne to
Katarzyna S.
Katarzyna S. 9 miesi臋cy temu
wbijajcie na pu艂awsk膮 176a!
patryk michalak
patryk michalak 9 miesi臋cy temu
Spoko inicjatywa.Pozdro Antoni siurek hehe nie no joke馃構
Je偶Jerzy
Je偶Jerzy 9 miesi臋cy temu
Mistrz ;D
O O
O O 9 miesi臋cy temu
呕enuj膮ce
Miglanc Eden Novacky
Miglanc Eden Novacky 9 miesi臋cy temu
takie se. ale bycia par贸wkom nie przebije
Diego Diaz
Diego Diaz 9 miesi臋cy temu
Ten kole艣 ma co艣 z g艂ow膮 馃ぃ
Daniel Cholewski
Daniel Cholewski 9 miesi臋cy temu
Dzieci nie mog膮 wyj艣膰, to ty wychodzisz do nich. XD
Bartosz Cekus
Bartosz Cekus 9 miesi臋cy temu
Dobra akcja! Antoni, mimo 偶e imi臋 masz jakie masz to... wybuchowy ten streetowy rekonesans 鈽 偶art o pogrzebie. MISTRZ+
Emte
Emte 9 miesi臋cy temu
Szacun!
misiakthebest
misiakthebest 9 miesi臋cy temu
呕a艂osne
Zbychu Latara
Zbychu Latara 9 miesi臋cy temu
Jak na Antoniego to bylo kiepskie. Ale pomysl fajny szkoda ze polacy jak zwykle kij w dupie
TakaSytuacja
TakaSytuacja 9 miesi臋cy temu
Co艣 s艂abo, 偶arty znane i niekoniecznie lubiane. Czytane z telefonu ? Gdzie tu standup? Siedzenie na pasach i blokowanie ruchu ma ludziom poprawi膰 humor ? Dziwna akcja.
Marcin Z
Marcin Z 9 miesi臋cy temu
S艂abiutko.... s艂abiutko
Autostopowy Kot Surwiwalowy
Autostopowy Kot Surwiwalowy 9 miesi臋cy temu
Syrek - szacun
Stalowa R贸偶a
Stalowa R贸偶a 9 miesi臋cy temu
Ty sie facet lubisz upokarzac, co?
Na Bakier
Na Bakier 9 miesi臋cy temu
Ehh... no takie se;)
Termit Spo艂eczny
Termit Spo艂eczny 9 miesi臋cy temu
Rak nie ust膮pi艂... xD
Micha艂
Micha艂 9 miesi臋cy temu
Mam nadzieje ze to tylko trailer, bo czekam na d艂u偶szy odcinek馃憤馃挭馃挭
Shadow_of_STLKR
Shadow_of_STLKR 9 miesi臋cy temu
Mi si臋 偶arty podoba艂y ale klimat i otoczenie nie pasuje
Miko艂aj Kempny
Miko艂aj Kempny 9 miesi臋cy temu
Pomys艂 fajny, ale wkurwia mnie 偶e na 艣rodku drogi, po co?
Miko艂aj Kempny
Miko艂aj Kempny 9 miesi臋cy temu
@炉\_(銉)_/炉 Fan 艁ajciora te偶 racja ale jednak mnie to wkurwia
炉\_(銉)_/炉 Fan 艁ajciora
炉\_(銉)_/炉 Fan 艁ajciora 9 miesi臋cy temu
Na czerwonym na 艣rodku ulicy przy kraw臋dzi przej艣cia w ma艂o ruchliwej uliczce. Nikomu Pan Hot Dog nie przeszkadza艂
艣mierdzis艂aw 艣mierdz膮cy
艣mierdzis艂aw 艣mierdz膮cy 9 miesi臋cy temu
tutaj doskonale wida膰 偶e wi臋kszo艣膰 standuper贸w to kupa g贸wna
Tomasz Galant
Tomasz Galant 9 miesi臋cy temu
Inicjatywa mo偶e ciekawa, ale opowiadanie nie swoich 偶art贸w, czy te偶 siedzenie z krzese艂kiem na 艣rodku ulicy ? Tak 艣rednie wykonanie bym powiedzia艂. Ale rozumiem, nie chcia艂o si臋 napisa膰 programu, cho膰by w艂a艣nie 5-cio minutowego, za kt贸ry ludzie nie zap艂ac膮 馃槀 st膮d w艂a艣nie opowiadanie starych kawa艂贸w pewno
i膰 stont
i膰 stont 9 miesi臋cy temu
ej bo to ju偶 symulator youtubera
Mr. Nobody
Mr. Nobody 9 miesi臋cy temu
eeem... O co chodzi艂o z wyj艣ciem z wi臋zienia? XD
Koria
Koria 9 miesi臋cy temu
No 偶e wychodz膮 a tu znowu wi臋zienie (kwarantanna) xd
Keyser S枚ze
Keyser S枚ze 9 miesi臋cy temu
Powinna byc 2ga kamera skierowana na kierowc贸w. Pokazujaca ich reakcje!!! Dales z tym dupy Antek! Ale og贸lnie super kreatywny pomys艂!
DRUCHNIAKK
DRUCHNIAKK 9 miesi臋cy temu
Reklama jebana old spice 20 swkund i nie mo偶na skipnac
Pawel
Pawel 9 miesi臋cy temu
Ty lajzo czytasz zarty z telefonu?!
MI臉SA KAWA艁EK
MI臉SA KAWA艁EK 9 miesi臋cy temu
O ty wariacie! Pomys艂 fantastyczny! Nie wiedzia艂am, ze jeste艣 taki niski.
asix asix
asix asix 9 miesi臋cy temu
Totalne dno! Czyli jak zawsze. Ch艂opie id藕 do pracy, bo stenduper z ciebie 偶aden. W skali 0-12 daje 0!
Karol Ho艂ubiuk
Karol Ho艂ubiuk 9 miesi臋cy temu
Ja lubi臋 stand up, ale co艣 takiego bym potraktowa艂 jak sprzeda偶 obrazk贸w z papie偶em na ulicy............
Shadow
Shadow 9 miesi臋cy temu
Fajny pomys艂 jeszcze z jednym z lepszych komik贸w mam nadziej臋 na wi臋cej
Marzena Borowska
Marzena Borowska 9 miesi臋cy temu
Plus za starania :D
eSelekt
eSelekt 9 miesi臋cy temu
Antoni to by艂 tw贸j lepszy wyst臋p ni偶 klubowe
11987aro
11987aro 9 miesi臋cy temu
Antek napierdala do megafonu tak szybko, 偶e tylko trzaski i szum ludzie s艂yszeli. Krzes艂o na przej艣ciu idiotyczny pomys艂, ja bym go od razu rozjecha艂. Odgrzewany 偶art z siostrze艅cem... bawi艂 kilka lat temu, teraz to suchar.
Anonim Mors
Anonim Mors 8 miesi臋cy temu
Zesra艂by艣 si臋
krzyhoo yerbacz
krzyhoo yerbacz 9 miesi臋cy temu
Wsp贸艂czuj臋 wszystkim, kt贸rzy w kwietniu wyszli z wi臋zienia 馃ぃ
Gadu艂a Straszna
Gadu艂a Straszna 8 miesi臋cy temu
Bo siedzisz ich x lat w pudle, wszelkie wyj艣cia i odwiedziny pod 艣cis艂膮 kontrol膮, wychodzisz na wolno艣膰 i siedzisz x miesi臋cy w domu, wszelkie wyj艣cia i odwiedziny pod 艣cis艂膮 kontrol膮.
Marta P.
Marta P. 8 miesi臋cy temu
@Jakub Wojciechowski Bo kwarantanna to kontynuacja wyroku. O to chodzi艂o. Nie 偶e inny 艣wiat 馃う鈥嶁檧锔
Kamil Lechkun
Kamil Lechkun 8 miesi臋cy temu
Wychodzisz po 25 latach a tu inny 艣wiat. Ludzie chodz膮 w maseczkach, praktycznie pustki na ulicach, wchodz膮c do sklepu musisz mie膰 aplikacje a 偶eby wyj艣膰 z domu to pozwolenie od policji. Niez艂y mindfuck
Jakub Wojciechowski
Jakub Wojciechowski 8 miesi臋cy temu
Nie rozumiem
dfthjn
dfthjn 9 miesi臋cy temu
Hehehehee
Coddy Kordiusz
Coddy Kordiusz 9 miesi臋cy temu
艢wietne Antoni
Slawek Wankowicz
Slawek Wankowicz 9 miesi臋cy temu
Kurwa co do huja to ma by膰, odpierdala ci?
Aleksander Koty艅ski
Aleksander Koty艅ski 9 miesi臋cy temu
W moim autobusie zr贸b ;)
Spz Studio
Spz Studio 9 miesi臋cy temu
Chujoza , zosta艅 w domu i niepajacuj
K艂apsiu -
K艂apsiu - 9 miesi臋cy temu
Wygra艂 z nowotworem, rozjad膮 go na pasach xd
Gracjan Witkowski
Gracjan Witkowski 8 miesi臋cy temu
To nie skrzy偶owanie Rzgowskiej i Dachowej w 艁odzi
Jacek
Jacek 9 miesi臋cy temu
B臋dzie dobry materia艂 do 偶art贸w - przeszczep g艂owy komikowi.
Gosia Stepniak
Gosia Stepniak 9 miesi臋cy temu
Antonii jakby troch臋 przyty艂 to by wygl膮da艂 jak J臋drula z Rodziny Zast臋pczej
Quiss
Quiss 9 miesi臋cy temu
Antoni, kiedy ulica Gda艅ska?
Placuszek 12345
Placuszek 12345 9 miesi臋cy temu
Z艂oto
aspekTo MMz
aspekTo MMz 9 miesi臋cy temu
tom green robi to ju偶 kilkana艣cie lat m贸zgi...
Troiks21
Troiks21 9 miesi臋cy temu
fajne to
呕org酶n
呕org酶n 9 miesi臋cy temu
Ale cringe , zalosni jestescie
Bakelita X
Bakelita X 9 miesi臋cy temu
"Roz艣mieszy艂e艣 mnie" 馃憣 Symulator emerytury 馃槀 bueno!
Katia -_-
Katia -_- 9 miesi臋cy temu
Mega, mam nadziej臋 偶e kiedy艣 powt贸rzysz taki rodzaj stend _upu
kurtmabyc
kurtmabyc 9 miesi臋cy temu
Od 89 roku rz膮dy kradn膮 i kr臋c膮 afery. Ale to wyst臋p Antka sprawi, 偶e ludzie wyjd膮 na ulice.
Piotr Sobierski
Piotr Sobierski 9 miesi臋cy temu
0:40 a ameba rowerowa oczywiscie na czerwonym :)
Pawe艂 Ma艂olepszy
Pawe艂 Ma艂olepszy 9 miesi臋cy temu
@Kris B Oraz przepisy ruchu drogowego... XD
Kris B
Kris B 9 miesi臋cy temu
Po to jedzie rowerem, 偶eby omija膰 korki i 艣wiat艂a.
Aleksandra
Aleksandra 9 miesi臋cy temu
呕a艂uj臋, 偶e Was nie spotka艂am 鉂 zajebiste!
DarkVimer
DarkVimer 9 miesi臋cy temu
Czy tylko ja czeka艂em a偶 go kto艣 potr膮ci?..
Kamil Keplin
Kamil Keplin 9 miesi臋cy temu
Antek robi co mo偶e 偶eby mie膰 temat na nowy materia艂 馃槈
Gustaw Knitter
Gustaw Knitter 9 miesi臋cy temu
Problemem jest maska ograniczaj膮ca mimik臋 i brak naturalnych i spontanicznych cech prozodycznych (czy jak to zwa艂) spowodowany darciem si臋 do megafonu. 呕arty Syrka D膮browskiego s膮 s艂abe, gdy opowiada je kto艣 inny, bo nie umie w jego spos贸b ich m贸wi膰. Facet w masce dr膮cy si臋 do megafonu, a nie do mikrofonu i spiesz膮cy si臋 przez zmian膮 艣wiate艂, to nie ten sam facet.
Peggy Blue
Peggy Blue 9 miesi臋cy temu
Trudno nie przyzna膰 troch臋 racji. Ale karaoke te偶 nie wychodzi od pierwszego wejrzenia. Wi臋c brawa za odwag臋. Ja daj臋 na zach臋t臋 (komu, czemu?). To jest jaki艣 pocz膮tek. Udoskonali膰 tylko.
Rafal Peblak
Rafal Peblak 9 miesi臋cy temu
呕arty kt贸rej ju偶 by艂y przez Ciebie wrzucone, nowy i dobry by艂 o ko艣ciele. Ale mega du偶y plus za kreatywno艣膰, wiem 偶e czekasz az ktos Ci臋 pochwali :)
Wiktoria Groch
Wiktoria Groch 9 miesi臋cy temu
chce WI臉CEJ
Zak艂ad Pogrzebowy
Zak艂ad Pogrzebowy 9 miesi臋cy temu
A mi sie wydaje ze jemu znowu odpie.d.ala. Jak wtedy gdy chodzil przebrany za parowke.. Masakra. Niech ktos z jego bliskich lub znajomych ktory to czyta wezmie go do lekarza na badania. Jemu sie znowu wydaje ze jest smieszny
Miko艂aj Kempny
Miko艂aj Kempny 9 miesi臋cy temu
Pogorszy艂o si臋 mu xD "Guz m贸zgu w moim m贸zgu!"
djfreezy 98
djfreezy 98 9 miesi臋cy temu
Antoni gratuluj臋 kreatywnego pomys艂u :D Ale skoro zrobi艂e艣 stand-up na ulicy, to czemu nie zrobi膰 Stand-Up w PKP??
Maciej 呕arnowski
Maciej 呕arnowski 9 miesi臋cy temu
@11987aro ale Antek m贸g艂by si臋 z takim poci膮giem uto偶sami膰 bo poci膮gi te偶 bywaj膮 op贸藕nione.
11987aro
11987aro 9 miesi臋cy temu
Bo po 1.musia艂by kupi膰 bilet na w艂asny wyst臋p., po 2.bilety na jego wyst臋p jeszcze nigdy nie by艂y tak drogie.
THEABNOS
THEABNOS 9 miesi臋cy temu
Wspania艂a sprawa! Ciekawy pomys艂, wykonanie z nara偶eniem 偶ycia i zdrowia ;)
Kamil Korkowski
Kamil Korkowski 9 miesi臋cy temu
Z t膮 wy偶szo艣ci膮 rozjebane xDDDDDDDDDDDDDD
LauraCaro
LauraCaro 9 miesi臋cy temu
Na chuj wam te maski?
Alucard
Alucard 9 miesi臋cy temu
Zale偶y kiedy by艂o nagrywane, je艣li tydzie艅 temu to spoko, je艣li dzisiaj lub wczoraj to powinni si臋 doinformowa膰. XD
Kiri
Kiri 9 miesi臋cy temu
nie potrzebne ale mandaty wysokie wi臋c jak mus to mus :D
Sazu
Sazu 9 miesi臋cy temu
Kocham was :D
艁ukasz Mielewczyk
艁ukasz Mielewczyk 9 miesi臋cy temu
Pomys艂 dobry warty rozwini臋cia.
Andrzej Marc
Andrzej Marc 9 miesi臋cy temu
Dobre.. Wchuj
zolv
zolv 9 miesi臋cy temu
Z dziadkiem i prostych czasach super! :D
Sonia Marcinkiewicz
Sonia Marcinkiewicz 9 miesi臋cy temu
zajebisty pomys艂!!! :D
Bingo Bubio
Bingo Bubio 9 miesi臋cy temu
艢wietna pozytywna akcja! Rozbawi艂a mnie. Gratulacje za 艣mia艂o艣膰 i pomys艂!
Koprolity
Koprolity 9 miesi臋cy temu
Nawet w sejmie rzadko zdarzaj膮 si臋 tak udane wyst臋py komik贸w!
銈€儙銉嬨儬
銈€儙銉嬨儬 9 miesi臋cy temu
145cm wzrostu w kapeluszu
Patines
Patines 9 miesi臋cy temu
Zazdroo wbijaj na jasn膮 g贸r臋 u Jezusa na ramieniu siedz臋
Robin Nanana
Robin Nanana 9 miesi臋cy temu
to jest genialne, dzi臋ki Antek
Xsanty
Xsanty 9 miesi臋cy temu
XDDDDD
Jacek
Jacek 9 miesi臋cy temu
W tym wieku oraz trudniej o prac臋. Mo偶na 艂atwo wyl膮dowa膰 na ulicy.
skfardy
skfardy 9 miesi臋cy temu
Biedne 偶arty, wkurwiaj膮ca jako艣膰, s艂abe wykonanie, ale spoko pomys艂, wi臋c like i tak XD
Maciej 呕arnowski
Maciej 呕arnowski 9 miesi臋cy temu
Brzmi jak opis mojego pocz臋cia...
FrankeBro
FrankeBro 9 miesi臋cy temu
xd
Miko艂aj Juz
Miko艂aj Juz 9 miesi臋cy temu
0:22 ile Antoni ma wzrostu xD?
SklepGekon_pl
SklepGekon_pl 8 miesi臋cy temu
mo偶naby rzec 偶e stan膮艂 na wysoko艣ci zadania w chuj
Kamil Lechkun
Kamil Lechkun 8 miesi臋cy temu
Wzrost Napoleo艅ski
M. Olender
M. Olender 9 miesi臋cy temu
168 cm
BrUtUs
BrUtUs 9 miesi臋cy temu
Antoni wzrostu ma od st贸p po czuuuubek g艂owy.... Czyli whuj!
Maciej 呕arnowski
Maciej 呕arnowski 9 miesi臋cy temu
Antoni ma wzrostu akurat.
glucker mezop
glucker mezop 9 miesi臋cy temu
co tu si臋 odjebalo Kolegi do domow wracac
%smog
%smog 9 miesi臋cy temu
Kto艣 tu si臋 bawi w ,,Niepewne Sytuacje" propsik
Carline B
Carline B 9 miesi臋cy temu
Ei, zajebiste to by艂o!
Martian
Martian 9 miesi臋cy temu
Beznadzieja
DD Reporter
DD Reporter 9 miesi臋cy temu
Zajebisteeee!!!! :d
Szymon Zieli艅ski
Szymon Zieli艅ski 9 miesi臋cy temu
Pierwszy
Fina艂 Ligi Roast Battle | Stand-Up | 2020
40:26
Mieszko Minkiewicz
wy艣wietle艅 141K
K臋K臋 - Nadal jestem tu prod. Worek, moody scrag
3:16
Takie Rzeczy Label
wy艣wietle艅 1,2M
TEAM X - ADIOS (Parodia)
3:26
AbstrachujeTV
wy艣wietle艅 356K
Kali x Major - Si prod. Sergiusz & 2K
2:35
KaliGanjaMafia
wy艣wietle艅 2,5M
Antoni Syrek-D膮browski - Norma | Stand-up Polska
48:42
Stand-up Polska
wy艣wietle艅 2,2M
艁ukasz Lotek Lodkowski - "W PUNKT" (ca艂e nagranie) | Stand-Up | 2018
1:04:23
Nieporozumienie 51: Ewa Stasiewicz
1:28:08
Bartosz Zalewski Nieoficjalny
wy艣wietle艅 4,7K
Antoni Syrek-D膮browski - Everyman | Stand-up Polska
32:15
Bartosz Zalewski - Nic o komedii
1:10:07
Bartosz Zalewski Nieoficjalny
wy艣wietle艅 1,1M
K臋K臋 - Nadal jestem tu prod. Worek, moody scrag
3:16
Takie Rzeczy Label
wy艣wietle艅 1,2M
TEAM X - ADIOS (Parodia)
3:26
AbstrachujeTV
wy艣wietle艅 356K
Kali x Major - Si prod. Sergiusz & 2K
2:35
KaliGanjaMafia
wy艣wietle艅 2,5M
NOWCIAX - ILE NAJWI臉CEJ STRACI艁 NA RESELLU?
41:09